ساعت کاری دستگاههای اجرایی استان از روز شنبه یکم خرداد (امروز) تا اطلاع ثانوی از ساعت ۷:۱۵ لغایت ۱۳ تعیین شد.

 

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد و به نقل از دکتر کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان،بنا به درخواست شرکت توزیع برق استان مبنی بر ضرورت مدیریت موثر پیک بار مصرف برق و نظر به لزوم تامین برق مطمئن و پایدار بیمارستانها و مراکز درمانی در شرایط شیوع بیماری کرونا، همچنین در راستای مصوبه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران استانداری لرستان ساعت کاری ادارات از روز شنبه یکم خرداد ماه تا اطلاع ثانوی از ساعت ۷:۱۵ صبح تا ساعت ۱۳ تعیین می گردد.

  دکتر کشکولی افزود: بدیهی است، ساعت کار بیمارستان ها، مراکز امدادی ،درمانی و بهداشتی، آتش نشانی ها ، اورژانس ۱۱۵ بخش های عملیاتی دارای نوبت کاری و بخش های ارائه دهنده خدمات شهری شهرداری ها بدون تغییر و به روال سابق خواهد بود.

  وی افزود: توجه به بخشنامه های ارسالی در خصوص مدیریت مصرف انرژی مورد تاکید بوده و مقتضی است ضمن صرفه جویی در طول روز، در ساعت پایانی وقت اداری و تعطیلات، کلیه تاسیسات سرمایشی از مدار خارج گردد.

  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان تصریح کرد: نظارت بر حسن اجرای مفاد بخشنامه فوق و مدیریت ساعت کاری کارکنان در اجرای وظایف با رعایت ملاحظات قانونی، بر عهده بالاترین مقام مسئول در دستگاه اجرایی است.

  شایان ذکر است وضعیت حضور کارکنان و دور کاری آنان کمافی السابق و مطابق با رنگ بندی شهرستان های استان می باشد.

روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد

 

b_300_0_16777215_00_images_4_WhatsApp-Image-2021-05-22-at-11.41.21.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید