به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد، با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر «سامد» و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم به منظور ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه ، ظهر امروز گودرزیان فرماندار بروجرد از ساعت ۱۲ الی ۱۳:۳۰ با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) در مرکز استان ، از طریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم پاسخگوی تماسهای شهروندان عزیز بروجردی شد. طی تماس های حاصله از سوی مردم شریف شهرستان بروجرد مشکلات مطرح و توسط فرماندار شهرستان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت ، این مشکلات عمدتا در زمینه های مسائل شهری ، مشکلات مربوط به اداره گاز و آب و ... بود که گودرزیان فرماندار شهرستان شخصا پیگیر رفع مشکلات مطروحه شد.

b_300_0_16777215_00_images_1_IMG-20201231-WA0005.jpgb_300_0_16777215_00_images_1_IMG-20201231-WA0004.jpgb_300_0_16777215_00_images_1_IMG-20201231-WA0001.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید