دکتر ثمینی: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ، جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس صبح امروز برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت مطلوبی به لحاظ بیماری قرار گرفته که این ثبات مرهون زحمات مردم، کسبه، بازاریان و سایر اقشار جامعه است.

دکتر ثمینی اظهار داشت: طبق آخرین گزارشات از طرف ستاد ملی، شهرستانهای سلسله، چگنی و رومشکان در وضعیت زرد و سایر شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند که با توجه به شکنندگی شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان الزامی است.

وی با اشاره به قرارگرفتن در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: ضرورت دارد شور و حال انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس دستورالعمل های اعلام شده می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و از هر گونه تجمع به ویژه در اماکن سربسته پرهیز شود.

دکتر ثمینی افزود: تصمیم گیری در خصوص نحوه نرخ گذاری اجاره بهای مسکن در سطح کشور با هدف حمایت از مستأجران و اقشار آسیب‌پذیر از دیگر موضوعات مهم جلسه امروز بود که به آن پرداخته شد.

وی با تاکید بر لازم الاجرا بودن این مصوبه تصریح کرد: براساس این تصمیم افزایش اجاره بهای مسکن بر طبق مصوبه سال گذشته و نهایتاً در تهران با ۲۵ درصد، کلانشهر ها ۲۰ درصد و سایر شهرهای کشور ۱۵ درصد برای سال جاری خواهد بود.

b_300_0_16777215_00_images_03-22_far.jpg

b_300_0_16777215_00_images_03-22_2.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید