Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/photo_۲۰۲۰-۰۸-۱۶_۱۴-۲۳-۵۴.jpg'
There was a problem loading image 'images/photo_۲۰۲۰-۰۸-۱۶_۱۴-۲۳-۵۴.jpg'

استاندار لرستان رعایت نکات بهداشتی در تمامی حوزه ها را ضروری عنوان کرد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد .

استاندار لرستان اظهار داشت: در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت کرونا موضوعات مهمی در رابطه با آئین نامه تعیین مجازات عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مطرح و به تصویب رسید .

دکتر خادمی گفت: بر اساس این آئین نامه در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی در ادارات و مراکز دولتی مجازات هایی از قبیل تذکر، کسر حقوق و حتی تا سه ماه انفصال از خدمت، اعلام و اختیار اجرای آنها برعهده مدیران دستگاه های اجرایی گذاشته شده است .

وی با اشاره به اعمال مجازات تخطی اصناف از دستورالعمل های بهداشتی، افزود: مشاهده هرگونه عدم رعایت نکات بهداشتی در اصناف نیز جرائمی مانند تذکر، عدم تمدید پروانه فعالیت و پلمپ را به دنبال خواهد داشت .

استاندار لرستان در ادامه بیان کرد: چگونگی برگزاری مراسم عزاداری محرم از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز بود که نهایتاً مقرر شد برای افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، مجازات هایی منظور شود .

دکتر خادمی موضوع نحوه پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان را از مصوبات مهم جلسه عنوان کرد و گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی، متقاضیان دریافت تسهیلات مربوط به کرونا در صورتیکه چک برگشتی داشته باشند، مانعی در پرداخت تسهیلات نخواهند داشت و بانکها موظف به همکاری در این رابطه هستند .

photo_2020-08-16_14-23-54.jpg

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید