فرماندار شهرستان بروجرد با صدور پیامی فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن نوروز باستانی سال ۱۴۰۱ هجری شمسی و بهار پر طراوت و دل انگیز که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به یکایک مردم عزیز و شریف شهرستان بروجرد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

شهرستان بروجرد با برخورداری از جاذبه های فراوان گردشگری طبیعی و تاریخی در کنار مردمانی خونگرم و مهمان نواز با غنای فرهنگی و آداب و رسوم خود، هر ساله در ایام نوروز پذیرای خیل مسافران نوروزی است که این خطه فرهنگ خیز را به عنوان مقصد گردشگری خود بر می گزینند.

اینجانب از همراهی و مساعدت مردم شریف و ولایتمدار شهرستان و تلاش شبانه روزی مسئولان و کارکنان ستاد خدمات سفر و دستگاه های اجرایی ذیربط که در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان قدم بر می دارند ، صمیمانه قدردانی می کنم و آرزوی سالی توام با موفقیت و بهروزی و توفیق برای همگان آرزو دارم.

امیدوارم در سال ۱۴۰۱ که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال " تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین " نامگذاری شده است در سایه تلاش و همدلی همه علاقه مندان و دلسوزان به توسعه شهرستان، سالی پر بار و پر خیر و برکت در راستای خدمتگزاری بیشتر به مردم و رضایت و خشنودی خداوند متعال داشته باشیم.

b_300_0_16777215_00_images_03-04_1-24_58fb403e-491c-4906-bd78-806ba2ef62e2.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید