Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/۱۵۷۶۰۳۴۶۰.jpg'
There was a problem loading image 'images/۱۵۷۶۰۳۴۶۰.jpg'

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ويژه بروجردو به نقل از خبر گزاري  – ایرنا :

157603460.jpg

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی خسارت های سیل به منازل مسکونی و زیرساخت‌ها استان پرداخت شده است.

مهدی پازوکی روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران بروجرد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: سیل سال گذشته در سه استان کشور طی ۲۰۰ سال پیش بی سابقه بوده و بر اثر این سیل خسارت های زیادی در بخش های مختلف وارد شد.

وی اضافه کرد: سیل سال گذشته در لرستان بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان بود و علیرغم محدودیت های دولت در تامین اعتبارات اما بیشترین میزان اعتبارات به لرستان تعلق گرفت.

پازوکی اظهار داشت: اعتباراتی که استان اختصاص داده شد در راستای بازسازی خسارت های ناشی از سیل بود که کل اعتبارات اعم از تسهیلات، کمک های مردمی و غیره سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان با اشاره به پرداخت خسارت های سیل به منازل مسکونی افزود: اولویت پرداخت خسارت های سیل به منازل مسکونی بود که در این راستا ۳۵۰۰ میلیارد تومان بابت اماکن مسکونی و زیر ساخت ها هزینه شد.

وی بیان کرد: خسارت سیل به همه منازل مسکونی و کشاورزی پرداخت شد که شامل ۳۵ واحد منزل مسکونی بوده که از این تعداد ۱۳ هزار منزل بازسازی و ۲۱ هزار واحد تعمیر شده اند.

پازوکی با اشاره به این که بیش از ۳۴ هزار پرونده در بخش کشاورزی تشکیل شده است گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان خسارت در این بخش پرداخت شد و همچنین بالغ بر ۱۴۰۰ پروژه زیر ساختی درلرستان تعریف شد.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان افزود: حدود هفت هزار میلیارد تومان به زیر ساخت های استان خسارت وارد شد که با اولویت بندی خسارات ناشی از سیل بازسازی شدند.

وی اضافه کرد: علی رغم همه موضوعات، با رایزنی استاندار با رییس جمهور اعتباراتی برای دیوار سازی و لایروبی رودخانه ها اخذ خواهد شد.

پازوکی با تاکید بر این که مدیران پیگیر اعتبارات باشند، گفت: انتظارمی‌رود مدیران شهرستانی داریم این است که پیگیر اعتبارات باشند.

وی بیان کرد: ضروری است تا  مدیران دستگاهها دولتی و اجرایی جذب اعتبارات را پیگیری کنند و همچنین قوانین مدیریت بحران را مطالعه نمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید