b_300_0_16777215_00_images_03-03_04-13_44b054b0-78dc-4121-9706-979ca0f13fcf.jpgb_300_0_16777215_00_images_03-03_04-13_b2528ed3-9768-4066-ba09-06e7d0033494.jpg
سه شنبه شب ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
حسینیه شهدای مدرس

حضور دکتر منعمی معاون استاندار لرستان در جمع نیروهای انقلابی و پیشکسوتان جبهه و جنگ بروجرد و گفتگو و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات پیرامون شهرستان بروجرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد ، دکتر منعمی معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد با حضور در حسینیه شهدای مدرس و دیدار با جمعی از نیروهای انقلابی و پیشکسوتان جبهه و جنگ در خصوص مسائل و مشکلات موجود در شهرستان ، به گفتگو و تبادل نظر با ایشان پرداختند.
دکتر منعمی پس از استماع صحبتهای تعدادی از حضار که به نمایندگی موضوعات مختلف را عنوان نمودند، اظهار کرد: دولت شعاری دارد تحت عنوان دولت مردمی؛ به این مفهوم که مردم به کمک دولت بیایند و در تصمیم سازی و اجرای کار در کنار دولت باشند تا کارها به نتیجه برسند.

وی تصریح کرد: در زمان جنگ مردم هم پای کار آمدند و باعث شد که بعد از ۸ سال جنگ را مدیریت کنیم و انقلاب را از یک مرحله حساس عبور دهیم ، شرایط کنونی مثل همان دوران است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: نخبگان باید مشکلات موجود را ریشه یابی و بررسی کنند که ببیند مختص این دوران است یا ریشه در ادوار گذشته دارد.

دکتر منعمی اضافه کرد: یک بخش از مشکلات به عملکرد مدیران بر می گردد که نگاه آنها از ارزش های انقلاب فاصله گرفته است. اگر مشکلات را ریشه یابی کنیم ، بیشتر این مشکلات به ریلی بر می گردد که سالها از مسیر خود خارج شده بود.

وی با اشاره به هدفمندی یارانه‌ها ، افزود: این اتفاق باید ۵ یا ۱۰ سال پیش می افتاد و آرام آرام با اطلاع رسانی اهداف طرح مردم را آگاه ساخته و زمینه برای شروع فراهم می‌شد ، در این بین نیز افکار مردم توسط برخی رسانه های داخلی و خارجی جهت دهی می شود.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: توقع این هست کسانی که در جریان انقلاب زحمت کشیده اند ،مسیر را همچنان ادامه بدهند و حمایت مردم از دولتی که شعار مردمی می دهد منقطع نباشد.

منعمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه به مدیریت جوانان اشاره می کنند و می بایست با میدان دادن به جوانان انقلابی و مستعد اهداف عالیه نظام و انقلاب را پیش برد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود، تصریح کرد: مشکلات شهر بخشی کشوری و بخشی شهرستانی است و در این راستا از همه نخبگان و صاحب نظرانی که دل در گروه اهداف عالیه نظام و انقلاب دارند انتظار داریم همفکر و همراه ما باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید