سیر نزولی کرونا در لرستان


شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

دکتر ثمینی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا: مردم از عادی انگاشتن شرایط پرهیز کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر ثمینی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت : با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ، بیماری در استان روند نزولی به خود گرفته است که این شرایط را مدیون همکاری خوب مردم ، اصناف و تمامی اقشار جامعه هستیم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت : با توجه به انجام واکسیناسیون رده سنی ۸۰ سال به بالا در مراکز معین شده و احتمال ازدحام جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی نسبت به افزایش تعداد این مراکز اقدام کند.

وی در این خصوص تصریح کرد : با توجه به اینکه مرحله اول واکسناسیون شامل رده سنی ۸۰ سال به بالا هنوز به پایان نرسیده، مراحل بعدی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان به اطلاع عموم خواهد رسید.

معاون استاندار لرستان در خصوص وضعیت رنگ بندی شهر های استان افزود : با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرهای #رومشگان و #چگنی در وضعیت زرد و سایر شهرهای استان در وضعیت نارنجی به لحاظ بیماری کرونا قرار دارند که با توجه شکنندگی شرایط، نباید وضعیت عادی انگاشته شود .

دکتر ثمینی تاکید کرد : از هم استانی های محترم می خواهیم با پرهیز از حضور در تجمعات و برگزاری هر گونه مراسم عزاداری و عروسی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام داشته باشند تا بتوانیم با حفظ ثبات به شرایط عادی بازگردیم.b_300_0_16777215_00_images_10_WhatsApp-Image-2021-05-19-at-12.44.21.jpegb_300_0_16777215_00_images_10_WhatsApp-Image-2021-05-19-at-12.44.21-1.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید