شنبه ۳۰ مهرماه/ دفتر فرماندار بروجرد

دیدار رئیس اداره_استاندارد_بروجرد با دکتر_منعمی معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد به مناسبت هفته استاندارد

در این دیدار رئیس اداره استاندارد گزارشی از روند فعالیتها و اقدامات انجام شده در سال جاری را عنوان نمودند.

رییس اداره استاندارد گفت ؛ در سال جاری ۵۱۱ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و خدماتی و همچنین ۵۸ بازرسی از تجهیزات تفریحی این شهرستان انجام شده است ، ضمنا ۱۳۹۳ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع در سطح شهرستان نیز صورت گرفته که در این خصوص اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف، و جمع آوری نیز انجام گرفته است.

مقدم حسینی در خصوص نظارت بر اجرای فعالیت آسانسورها ادامه داد ؛ ۱۶۵ گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در شش ماهه اول سال جاری در شهرستان صادر گردیده که در این راستا ۱۱ مورد آسانسور بدلیل فقدان تاییدیه ایمنی پلمپ شدند.

رئیس اداره استاندارد بروجرد با توجه به سیاست های اجرایی و رویکرد جدید سازمان ملی استاندارد ایران در مبحث استانداردسازی خدمات در سال جاری که مبتنی بر سند تحول دولت مردمی است ، بدین منظور از مرکز سالمندان بروجرد بازدید بعمل آمد و در ادامه این طرح بازرسی از مدارس، هتل ها، رستوران ها در دستور کار قرار دارد.

#دکتر_منعمی با توجه به گزارش اقدامات مجموعه استاندارد شهرستان ، نظارت مستمر و منظم بر کارکرد فنی صحیح آسانسور واحد‌های مسکونی در حال ساخت تاکید نموده و ایمنی و سلامت ساکنین را مهمترین مسئله در بحث بازدیدهای دوره ای عنوان نمود.

b_300_0_16777215_00_images_03-02_08-12_25fa366e-71ea-47d9-834b-0c9d4b21c596.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید