b_300_0_16777215_00_images_03-02_08-15_b45c61e1-58a4-4ea7-81de-5bf179930b5e.jpg

پیام تشکر دکتر منعمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد به مناسبت راهپیمایی ۱۳ آبان، روز دانش آموز و حضور پر شور و حماسی مردم ولایتمدار شهرستان بروجرد ؛


بسم الله الرحمن الرحیم ؛
ضمن تشکر از حضور پر شور مردم ، مسئولان، خانواده‌های محترم شهدا و جانبازان و ایثارگران، علما، دانشجویان و دانش آموزان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ، مردم ولایتمدار شهرستان بروجرد با حضور چشمگیر و پر شور در حماسه استکبارستیزی خود برگ زرین دیگری را در تاریخ باشکوه این شهرستان به ثبت رساندند.

بی شک حضور در راهپیمایی یوم ا.. ۱۳ آبان امسال ، وحدت، اتحاد، وفاق و یکپارچگی ملی حول منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ضامن تداوم انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند نظام مقدس و موجب پیشرفت کشور و عامل شکست و ناکامی سناریوهای شیطانی دشمنان انقلاب در اغتشاشات و حوادث اخیر کشور خواهد بود.

اینجانب از حضور یکایک شما در راهپیمایی امروز تشکر و قدردانی می‌کنم و موفقیت و سربلندی همگان را در ظل توجهات الهی و عنایات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئلت دارم.

جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱

مجید منعمی
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید