بروجرد - دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱
دانشگاه_آیت_الله_العظمی_بروجردی
دانشجو
پرسش_و_پاسخ_دانشجویی

نشست صمیمی و گفتگوی چند ساعته دکتر منعمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان و فرماندار شهرستان بروجرد با نمایندگان تشکل های دانشجویی و انجمن های علمی و صنفی دانشگاه آیت الله بروجردی

معاون استاندار لرستان و فرماندار شهرستان بروجرد: زیر ساخت‌های علمی در کشور، رشد صعودی بالایی نسبت به کشورهای منطقه داشته است.

دکتر_مجید_منعمی در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و انجمن های علمی و صنفی دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) که در محل سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: نیمی از مردم ما در ابتدای انقلاب بی‌سواد بودند و توان رجوع به منابع علمی را نداشتند.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی #نهضت_سوادآموزی که یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است، توان رجوع به منابع علمی و استفاده برای عموم مردم فراهم شد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب به تعداد انگشت‌ شماری در سطح کشور دانشگاه داشتیم ولی الان چطور؟ می‌بینیم همه از فرصت آموزش رایگان و تحصیلات عالی در کشور برخوردار هستند.

دکتر منعمی اضافه کرد: زیرساخت‌های علمی در کشور، رشد صعودی بالایی نسبت به کشورهای منطقه داشته است و در این راستا از نظر تعداد مقالات ارائه شده، هم‌اکنون در رتبه دهم جهان قرار داریم.

وی بیان کرد: خروجی‌های دانشگاه‌های ما در قالب دانش هسته‌ای، موشکی، نانو، سلول‌های بنیادی و صنعت فضایی به‌ خوبی به چشم می‌خورد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: لزوم وجود فضای آزاد برای گفتگو و نقد بسیار ضروری است. در این بین هم اگر انتقادی صورت می‌گیرد، باید موجب حرکت رو به‌ جلو بیشتر بشود؛ اما انتقادی که تخریبی و نا امید کننده و سبب توهین به یکدیگر بشود از منظر همه قابل‌قبول نیست لذا پیشنهاد برگزاری #کرسی‌های_آزاداندیشی می‌شود.

#دکتر_منعمی با بیان اینکه تحلیل موضوعات نباید تک متغیر باشد بلکه باید چند متغیر را با هم بررسی کرد و همه ابعاد دیده شود، افزود: دانشجویان پرچم‌داران گام دوم انقلاب بوده و تشکل‌های دانشجویی، مطالبه‌ گر و رصدگر مسائل جامعه هستند.

وی با بیان اینکه #جنبش_دانشجویی دارای یکسری مؤلفه‌ها مانند جوان بودن، آرمان‌گرا بودن و مطالبه‌گر بودن است، بیان داشت: جوانان میدان‌ داران #گام_دوم_انقلاب هستند و باید نگاه ویژه ای به موضوعات و مسائل مربوط به آن‌ها داشته باشیم.

دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱

b_300_0_16777215_00_images_03-02_08-26_746ddbbf-0845-4f6a-ad87-49f9b1bc5590.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید